Par STEAM
STEAM ir zinātnē, tehnoloģijā, inženierzinātnēs, mākslā un matemātikā balstīta mācīšanās metode, integrējot minētās disciplīnas.
Mūsu mērķis ir veicināt radošumu, kritisko domāšanu, problēmu risināšanas prasmes un inovāciju bērnu vidū, vienlaikus piemērojot jēdzienus, kas saistīti ar zinātni, tehnoloģiju, inženzinātnēm, mākslu un matemātiku.
Kopumā STEAM mācīšanās palīdz skolēniem – bērniem attīstīt plašas prasmes, kas nepieciešamas 21. gadsimta izglītībā un darba tirgū. Šī pieeja motivē bērnus un pusaudžus radīt jēgpilnus projektus.
Zinātne un matemātika
Veic dabas pasaules izpēti un izpratni, izmantojot novērojumus, eksperimentus un datu analīzi. Liek pamatus loģiskai argumentācijai un kvantitatīvai analīzei.
Tehnoloģijas
Resursu, programmatūras un digitālo ierīču izmantošana, lai risinātu problēmas, veicinātu mācīšanos un digitālās prasmes.
Inženierzinātnes
Mudina bērnus un jauniešus izstrādāt, radīt un veidot projektus un risinājumus reālām problēmām, veicinot zināšanu apguvi un problēmu risināšanas prasmes.
Māksla
Ar vizuālās mākslas un dizaina palīdzību izceļ radošumu, estētiku un ekspresiju. Mākslas integrēšana STEAM mācībā veicina inovāciju un sniedz daudzveidīgas perspektīvas.
Steam metodika
Problēmu risināšanas prasmes
STEAM mācīšanās stimulē bērnus un pusaudžus atrast risinājumus reālām problēmām. Tā veicina kritisko un loģisko domāšanu un problēmu risināšanas prasmes. STEAM izglītība integrē dažādus priekšmetus, nodrošinot vispusīgāku un savstarpēji saistītu izpratni par pasauli.
Steam metodika
Digitālās
prasmes
Tehnoloģiju integrēšana STEAM mācīšanās māca bērniem un pusaudžiem praktiskas digitālās prasmes, kas ir nepieciešamas digitālajā laikmetā. STEAM apguve rada ziņkārību un veicina novatorisku domāšanas veidu, ļaujot bērniem un pusaudžiem izpētīt, eksperimentēt un rast unikālus problēmu risinājumus.
Steam metodika
Darba tirgus perspektīvas
STEAM mācīšanās dod bērniem un pusaudžiem prasmes, kas ir pieprasītas dažādās nozarēs un profesijās. Tas palielina viņu iespējas uzņemties nākotnes darba izaicinājumus. Tehnoloģijas turpina progresēt, tā izglītība STEAM jomā nodrošina bērnus un pusaudžus ar prasmēm, kas vajadzīgas, lai pielāgotos un gūtu panākumus strauji mainīgajā pasaulē.
Steam metodika
Iedvesma un interese par mācīšanos
Integrējot dažādas disciplīnas un nodrošinot praktiskas, interaktīvas nodarbības, STEAM mācīšanās var izraisīt lielāku interesi un aizrautību par mācību priekšmetiem. Bērni un pusaudži iesaistās lietišķos projektos un problēmu risināšanas pasākumos, kas simulē reālās dzīves situācijas, sagatavojot tās nākotnes izaicinājumiem.